Pomimo ogromnej powszechności internetowej reklamy papierowe ulotki cały czas cieszą się dużym zainteresowaniem. Wynika to głównie z tego, że są po prostu skuteczne i tanie. Niski koszt przygotowania i kolportażu przekłada się na wysoką konwersję, wynoszącą nawet do kilkudziesięciu procent. Tyle bowiem odbiorców, jak pokazują statystyki, wyciągnięte ze skrzynki ulotki przegląda chociaż trochę.
Taka forma promocji sprawdza się doskonale do informowania klientów o posiadanej ofercie, promocjach czy nowych usługach. To nie zawsze się będzie przekładać na rezultaty sprzedaży, ale w dłuższej perspektywie z całą pewnością poprzez taką reklamę klienci się pojawią. Przy decyzji na kolportaż ulotek warszawa w pierwszej kolejności trzeba wyszukać sprawdzoną firmę, jaka zajmie się wszystkim. Takie rozwiązanie jest najwygodniejsze, ale też i najtańsze.
Oczywiście jeśli się ktoś bardzo uprze, to przygotuje sam lub komuś zleci przygotowanie projektu, poszuka drukarni, która wydrukuje mu to wszystko, a na sam koniec zapłaci komuś za rozwiezienie. Lecz jeżeli się to wszystko razem policzy, to okaże się najczęściej że trzeba będzie zapłacić dużo więcej niż za całościowy pakiet. Że już nie wspomnieć o czasie, którego również dużo trzeba będzie przeznaczyć na zorganizowanie osobno każdego z tematów. A plusów wybrania specjalizującej się w tego typu pracach firmy znajdzie się co najmniej kilka. Przede wszystkim firma taka będzie dysponować doświadczeniem na rynku, co przecież przy takie reklamie ma duże znaczenie.
Zatrudniając grafików i specjalistów od marketingu będzie też mogła sprawnie przygotować ciekawą szatę graficzną, która następnie przesłana zostanie do wydrukowania. Firmy zajmujące się ulotkami przeważnie współpracują z najlepszymi drukarniami, co zapewnia wysokiej jakość wykonania i rozsądny poziom cen. Spore znaczenie ma także samo kolportaż ulotek warszawa. Tu niezbędne będzie dysponowanie flotą pojazdów, sprawnie rozwożących materiały do kolportażu, a także sprawdzonych osób do samego roznoszenia.